Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Όταν το κρασί "συνάντησε" το λάδι και όταν το λάδι "αντάμωσε" το κρασί


Στις δύσκολες μέρες που ζούμε από οικονομικής πλευράς, η  http://agrorama.com/ δημιούργησε μια εκδήλωση με “τάση φυγής προς τα μπρος”, μια εκδήλωση με πολλές προτάσεις για αύξηση των εξαγωγών.

Το συνέδριο“ Εξαγωγές ελαιολάδου, / κρασιού προοπτικές & δυνατότητες” καλύπτει το κενό της ενημέρωσης για αυτόν τον κλάδο και τονίζει θέματα όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms διασφάλιση πληρωμής, κατοχύρωση εμπορικού σήματος, μεταφορές εξαγωγικών προϊόντων, προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη & ανταγωνιστική εξαγωγική δραστηριότητα, διαδικαστικά δασμολογικά Κίνας – Ρωσίας, διαδικαστικά δασμολογικά Αμερικής, ασφάλιση εξαγωγικών κινδύνων, χρηματοδότηση εξαγωγών, η μεσογειακή διατροφή ισχυρό εργαλείο για την προβολή ελληνικού ελαιόλαδου, export branding: κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με “όπλο” την εικόνα, πολυπολιτισμικό marketing, συσκευασία του ελαιολάδου ως συντελεστής προώθησης των εξαγωγών, ιδιαίτερες απαιτήσεις εργαστηριακών αναλύσεων ανά εξαγωγικό στόχο, ποιότητα ελαιολάδου/κρασιού κριτήριο για καλύτερες εξαγωγές, κ.ά

Αναλυτικά, θα πραγματοποιηθεί απο τις 14-15 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Divani Caravel-Αθήνα  με κόστος συμμετοχής 40 ευρώ/άτομο (10:00 πμ – 18:00 μμ) για 2 μέρες.

Η προώθηση του Ελληνικού ελαιολάδου στο εξωτερικό μεταξύ των άλλων προϋποθέτει:
την προσαρμογή του προϊόντος στην αγορά-στόχο στην βάση των αρχών του Διαπολιτισμικού Marketing. Ο ρόλος και σημασία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην ανάπτυξη συνεργασιών με το εξωτερικό.
την καινοτομική του εμφάνιση και συσκευασία.
την πρόσληψη από τις εξαγωγικές επιχειρήσεις πολιτισμικών στελεχών ικανών να επικοινωνούν με άτομα διαφορετικής, από την δική μας, κουλτούρας.

Θα εξεταστούν θέματα όπως:
– Τελωνιακές-Δασμολογικές απαιτήσεις
– Εξαγωγικό marketing
– Branding προϊόντος
– Διαπολιτισμική επικοινωνία
– Τρόποι & ενέργειες προώθησης προϊόντος σε αγορές εξωτερικού
και πολλές ακόμη επιχειρησιακές ιδέες για δυναμική εξωστρέφεια του ελαιολάδου.
– Brand και εξαγωγικό Βranding, όροι που τους ακούμε τελευταία ολοένα και συχνότερα και, ίσως, ο καθένας μας εννοεί διαφορετικά πράγματα όταν τους σκέφτεται
– Διαδικαστικά-δασμολογικά θέματα Κίνας, Ρωσίας, Αμερικής
– Έννοιες όπως προετοιμασία εταιρείας και προϊόντος για μια επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, τιμολόγηση προϊόντος, inco terms-διασφάλιση πληρωμής

Για περισσότερες πληροφορίες:
Τηλ.: 210 7568888
Email: info@AristionAwards.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου