Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Το σήμα της εβδομάδας: Hashtag United


Δημήτρης Βαρσάνης


Μια ομάδα με καμία θέση στην πυραμίδα του ποδοσφαίρου και με κανένα δικό της γήπεδο παρακολουθείτε από μισό εκατομμύριο ανθρώπους κάθε εβδομάδα αν και στο YouTube.

Σε μια εποχή όπου οι σταρ του YouTube γίνονται όλο και μεγαλύτεροι και όλο και περισσότερο συγκρίσιμοι με τους επαγγελματίες ομολόγους τους, η Hashtag United είναι πρωτοπόρος ενος εναλλακτικού τρόπου για την κατανάλωση ποδοσφαίρου. Η ομάδα της αντιμετωπίζει αντιπάλους συμπεριλαμβανομένων της Google, μιας ενδεκάδας κωμικών και ένα γκρουπ από το προσωπικό της Manchester City και συχνά αγωνίζεται σε κορυφαία γήπεδα και ενάντια σε παίκτες που κυμαίνονται από πρώην επαγγελματίες όπως ο Graeme Le Saux, ο Ray Parlour και ο Paul Dickov έως κωμικούς όπως ο Omid Djalili.

 

Η ομάδα επέλεξε να υιοθετήσει για σήμα ένα απλό «hashtag» που έχει γίνει συνώνυμο με τη χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, ιδίως το Twitter για να τονίσει συγκεκριμένα θέματα ή το περιεχόμενο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου