Πώς νιώθουν τα παιδιά στο πρώτο κουδούνισμα; Είναι ενθουσιασμένα με τις καινούριες εμπειρίες ή φοβούνται τις νέες συνθήκες και υποχρεώσεις που δημιουργεί ή ένταξή τους σε νέα περιβάλλοντα, όπως είναι τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί; Και πόσο νοσταλγούν τα παλιά οικεία πρόσωπα (νηπιαγωγός, συμμαθητές); πόσο συχνά αγωνιούν οι γονείς για την προσαρμογή και τις επιδόσεις του παιδιού; Δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις δυσκολίες του παιδιού και δεν ξέρουν τι ρόλο χρειάζεται να παίξουν; Πώς μπορούν να συνεργαστούν με τους δασκάλους για την αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών μπορούν να εμφανιστούν;
Στα ερωτήματα αυτά και σε πολλά άλλα θα επιχειρήσουν να δώσουν απαντήσεις τα εξειδικευμένα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ», μέσα από το νέο πρόγραμμα δράσης που υλοποιεί τους μήνες Σεπτέμβρη και Οκτώβρη. Πρόκειται για έναν κύκλο ενημερωτικών εκδηλώσεων με θέμα την ομαλή προσαρμογή των παιδιών στα σχολεία, με στόχο να υποστηρίξει παιδιά και γονείς για την πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων.
Οι ενημερωτικές εκδηλώσεις, με θέμα «Η προσαρμογή των παιδιών στο σχολείο», απευθύνεται σε γονείς, ο ρόλος των οποίων είναι καταλυτικός στην ομαλή προσαρμογή του παιδιού στο νέο του περιβάλλον. «Οι γονείς χρειάζεται να μπορούν να συνοδεύσουν το παιδί τους σε αυτή τη διαδρομή υποστηρίζοντάς το με διακριτικότητα, εμπιστοσύνη και ενθάρρυνση και παράλληλα να παρακολουθούν την πορεία του για να μπορέσουν να εντοπίσουν τυχόν δυσκολίες ώστε να παρέμβουν σε αυτές», αναφέρει η Μάρω Βασσάρα, ψυχολόγος και επιστημονική διευθύντρια της «ΠΥΞΙΔΑΣ».
Οι ενημερώσεις αφορούν παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία δημοτικά και γυμνάσια. Τα σχολεία, που ενδιαφέρονται, μπορούν να υποβάλουν σχετικό αίτημα στην ΠΥΞΙΔΑ (2310-20.20.15 & 2310-20.44.53). Ήδη έχουν δρομολογηθεί οι πρώτες ενημερωτικές εκδηλώσεις σε δημοτικά σχολεία και παιδικούς σταθμούς της περιοχής.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Κέντρο Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ»: 2310.202015 & 2310.204453 καθημερινά 8.00-16.00
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Μαρία Κυριακίδου, σχολική ψυχολόγος και αναπληρώτρια επιστημονική διευθύντρια της «ΠΥΞΙΔΑΣ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου