Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ!

Σε συνέχεια της προσπάθειας του δημάρχου Νεάπολης - Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη, προς αποκατάστασης του ονόματός του, όπως δείξαμε σε προηγούμενο άρθρο μας, μετά απο το δημοσίευμα της εφημερίδας του Έθνους της Κυριακής, με τίτλο ''Το μεγάλο φαγοπότι των τοπικών αρχόντων'' και στο οποίο δημοσιεύθηκε λίστα με «105 δημάρχους, πρώην νομάρχες και περιφερειάρχες, καθώς και συμβούλους της τοπικής αυτοδιοίκησης σε όλη την επικράτεια που ελέγχονται, σύμφωνα με το δημοσίευμα, απο το ΣΔΟΕ για “μαύρο χρήμα”, στην οποία περιλαμβάνεται και το όνομα του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών ως ελεγχόμενου, ο κ. Δανιηλίδης προχώρησε σε εξώδικο επιστολή προς την εφημερίδα.



Σε αυτήν ο δήμαρχος Νεάπολης Συκεών, αναφέρει πως:

''ΕΠΕΙΔΗ αγνοήσατε προκλητικά το τεκμήριο της αθωότητας και παραβιάσατε κατάφορα τους κανόνες δεοντολογίας, δημοσιεύοντας έναν κατάλογο ονομάτων χρήζοντάς τους όλους αυτομάτως ως ενόχους χωρίς την ελάχιστη πρότερη διασταύρωση των στοιχείων, αν και γνωρίζατε εκ των προτέρων ότι πρόκειται για μια εν εξελίξει έρευνα του ΣΔΟΕ, όπως προέκυψε κι από τις σημερινές δηλώσεις του Ειδικού Γραμματέα του ελεγκτικού οργάνου κ. Στυλιανού Στασινόπουλου, η οποία δεν απέδωσε ακόμη αποτελέσματα,
ΕΠΕΙΔΗ ήσασταν απολύτως βέβαιοι, και από τα στοιχεία του ΣΔΟΕ, ότι ο έλεγχος προερχόταν από το τμήμα ανώνυμων καταγγελιών του Σώματος,


ΕΠΕΙΔΗ το επίμαχο δημοσίευμα της εφημερίδας σας σε ό,τι αφορά το πρόσωπό μου είναι άκρως ψευδές, πλήρως αναληθές, υβριστικό, δυσφημιστικό, συκοφαντικό και υποτιμητικό, το οποίο καταρρακώνει το κύρος, την τιμή, την υπόληψη και την αξιοπρέπειά μου, αφού -ούτε λίγο ούτε πολύ- με κατατάσσει στους επίορκους,

ΕΠΕΙΔΗ αυθαίρετα οδηγεί τον αναγνώστη σε συμπεράσματα άκρως προσβλητικά και υβριστικά για το άτομό μου ως φυσικού και δημόσιου προσώπου και κλονίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών προς το πρόσωπό μου, δημιουργώντας αρνητικότατες εντυπώσεις στην κοινωνία και εις βάρος της οικογένειάς μου,

ΕΠΕΙΔΗ οι αναλήθειες που δημοσιεύονται κλονίζουν και διαταράσσουν την οικογενειακή μου γαλήνη,

ΕΠΕΙΔΗ είναι σαφές ότι δεν μπορεί να σπιλώνονται άνθρωποι με απλές και μόνο διαρροές, οι οποίες στερούνται τεκμηρίωσης και αποδείξεων,

ΕΠΕΙΔΗ δεν θα δώσω την ευκαιρία σε κανέναν ανώνυμο συκοφάντη να πλήξει το κύρος και την υπόληψή μου,

ΕΠΕΙΔΗ η ολοκλήρωση της εν εξελίξει έρευνας θα απαιτήσει κάποιο χρόνο για να αποδειχθεί στο τέλος περίτρανα ότι εγώ δεν ανήκω στους επίορκους,

ΕΠΕΙΔΗ η απαίτησή μου να αποκατασταθεί το όνομά μου είναι πλήρως δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη,

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ έντονα για τις ανωτέρω πράξεις σας.


ΣΑΣ ΚΑΛΩ όπως δημοσιεύστε την εν λόγω εξώδικό μου ολόκληρη στην εφημερίδα σας και μάλιστα στον ίδιο χώρο και τις ίδιες στήλες που δημοσιεύτηκε το συκοφαντικό και δυσφημιστικό δημοσίευμά σας, και μάλιστα στο αμέσως επόμενο φύλλο της εφημερίδας σας, και να μου ζητήσετε εγγράφως συγγνώμη.

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσή σας θα προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες προς αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψής μου στρεφόμενος δικαστικώς εναντίον σας και αστικά και ποινικά''.

Επίσης, μεταξύ άλλων στο εξώδικο ο κ. Δανιηλίδης σημειώνει πως:

''Συγκρούομαι και συγκρουόμαστε ως διοίκηση, με μεγάλα εργολαβικά συμφέροντα, τα οποία επιδιώκουν με κάθε τρόπο να καταπατήσουν ή να αποχαρακτηρίσουν και να οικοδομήσουν οικόπεδα που προορίζονται για σχολεία, πράσινο ή κοινωφελείς χρήσεις. Μέχρι σήμερα σώσαμε εκατοντάδες στρέμματα τα οποία αποδώσαμε σε κοινή χρήση. Στο δήμο μας δεν έχει «χαθεί» ή «εκποιηθεί» σπιθαμή δημοτικής γης. Αντίθετα αυξάνουμε κάθε χρόνο τα περιουσιακά στοιχεία του δήμου με αγορές και απαλλοτριώσεις δεκάδων οικοπέδων''.

 ''Όταν εκλέχτηκα για πρώτη φορά δήμαρχος, το 1994, και πριν αναλάβω τα καθήκοντά μου, δημοσιοποίησα όλα μου τα περιουσιακά στοιχεία, καθώς και της ευρύτερης οικογένειάς μου, χωρίς να υπάρχει καμιά τυπική υποχρέωση από τους νόμους.

Είχα και έχω την πεποίθηση πως οι αιρετοί και γενικά όσοι ασκούν δημόσια εξουσία οφείλουν να γνωστοποιούν δημόσια όχι μόνο το έσχες αλλά και το πόθεν. Για το λόγο αυτό πάγια απαίτησή μου προς τα συλλογικά όργανα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τις εκάστοτε κυβερνήσεις, ήταν η διεύρυνση, η ουσιαστικοποίηση και ο έλεγχος της δήλωσης του πόθεν έσχες για όλους τους αιρετούς και γενικότερα τα πρόσωπα που ασκούν δημόσια εξουσία. Αμετακίνητη θέση μου ήταν πάντοτε ότι όποιος αιρετός παρανομεί, πρέπει να διώκεται ποινικά και να τιμωρείται παραδειγματικά.

Τα τελευταία δύο χρόνια βάλλομαι υπογείως και τεχνηέντως για τα ζητήματα της περιουσιακής μου κατάστασης. Η υπόθεση που είδε την Κυριακή 13-1-2013 το φως της δημοσιότητας έχει απασχολήσει την επικαιρότητα και στο πρόσφατο παρελθόν, με αφορμή τις δηλώσεις πόθεν έσχες αιρετών. Δήλωσα και τότε ότι με θρησκευτική ευλάβεια τηρώ τους νόμους του κράτους αναρτώντας κάθε χρόνο στο διαδίκτυο και αποστέλλοντας στον αρμόδιο Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου τη δήλωση περιουσιακής μου κατάστασης, ενώ πάντοτε υποβάλλω τις φορολογικές μου δηλώσεις εντός των νομίμων προθεσμιών.
Σας ενημερώνω, λοιπόν, εάν δεν το έχετε ήδη πληροφορηθεί, ότι με μονομερή δήλωσή μου έχω σπεύσει ήδη από την πρώτη στιγμή να θέσω στη διάθεση του ΣΔΟΕ κάθε περιουσιακό στοιχείο της οικογένειάς μου (κινητό, ακίνητο, μετρητά, τραπεζικούς λογαριασμούς κ.λπ.) και την εξουσιοδότησή μου προκειμένου να ζητήσουν τη συνδρομή κάθε άλλου ελεγκτικού μηχανισμού αρμόδιου για τη διερεύνηση της νομιμότητας των περιουσιακών μου στοιχείων, με κύριο στόχο την τάχιστη διενέργεια και ολοκλήρωση του ελέγχου...



Στη δήλωση μου αυτή είμαι σαφής και απόλυτος. ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΩ ΤΩΡΑ. Επιθυμώ, μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος, το πόρισμα του ελέγχου να γνωστοποιηθεί επίσημα, ώστε να διαψευστούν επίσημα οι διαρρέουσες φήμες και ψεύδη.

Ο τρόπος ζωής μου είναι συγκεκριμένος και ίδιος εδώ και δεκαετίες. Δεν άλλαξα συνήθειες, εργάζομαι σκληρά όλο το 24ωρο και αναλώνω το χρόνο μου στην διαχείριση των δημοτικών υποθέσεων και των υποθέσεων της Αυτοδιοίκησης.

Οι συνάδελφοί μου αιρετοί με αναδεικνύουν συνεχώς στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ και πρόσφατα με ανέδειξαν πρόεδρο της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας. Δίνω μάχες για την Αυτοδιοίκηση, δεν συμβιβάζομαι, συγκρούομαι, διεκδικώ και απαιτώ λύσεις στα προβλήματα. Η στάση μου αυτή μπορεί να ενοχλεί πολλούς. Για μένα όμως είναι στάση ζωής, είναι συνειδητή επιλογή, είναι αφοσίωση στον όρκο που έδωσα, είναι πίστη στις ιδέες και τις αρχές μου.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σπιλώνει την τιμή και την υπόληψή μου. Καμιά κακόβουλη αράδα της εφημερίδας σας δεν μπορεί να αλλάξει την πραγματικότητα και την αλήθεια''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: