Κυριακή 28 Απριλίου 2013
Αποκλειστική συνέντευξη με τον ''Μαύρο Κρίνο''!
Ξεκίνησε το 2007 στο blog Μαύρος Κρίνος. Έβαλε στο πολιτικό λεξιλόγιο του εθνικιστικού χώρου, την λέξη αυτονομία. Τώρα, μετά απο 6 σχεδόν χρόνια, ο συντονιστής αυτής της κίνησης και υπεύθυνος της συντακτικής ομάδας του Μαύρου Κρίνου, Σταύρος Λιμποβίσης, μας παρουσιάζεται και μας δίνει την δική του οπτική, για την Ελλάδα της κρίσης, μας αναφέρει, πως βλέπει την όλη δράση της Χ.Α, τα γεγογονότα του Βελβεντού και του Βόλου, που αποσκοπεί η όλη του δράση, αλλά και γενικά, ποια είναι η εικόνα που έχει για τον κόσμο.
1) Καταρχήν, γιατί «Μαύρος Κρίνος», συμβολίζει κάτι;
Το μαύρο χρώμα έχει συνδεθεί εδώ και δεκαετίες με την πολιτική κληρονομιά πολλών Εθνικιστών Κοινωνιστών σε ολόκληρη την Ευρώπη, ενώ παράλληλα συμβολίζει το πένθος για την σημερινή κατάσταση στην Ευρώπη αλλά και στην Πατρίδα μας. Από την άλλη, ο κρίνος υπήρξε ένα σύμβολο της Ευρωπαϊκής παράδοσης αλλά και της Ελληνικής.
2) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς, ως μια παρουσίαση σε αυτούς που δεν σας ξέρουν.
Είμαστε μια Αυτόνομη συντακτική ομάδα και συλλογικότητα Εθνικιστών / Φασιστών / Εθνικοσοσιαλιστών χωρίς αρχηγούς υπεύθυνους και γραφεία και προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της Ιδεολογίας που είναι τρόπος ζωής.
3) Που αποσκοπεί η δράση και σε ποιους τομείς κυμαίνεται;
Στόχος και σκοπός της όποιας δράσης και παρέμβασής μας, είναι η διατήρηση της ιδεολογικής φλόγας, η αλληλεγγύη μεταξύ των συναγωνιστών και μακροπρόθεσμα, η ανατροπή των σιωνιστικών / καπιταλιστικών δομών του κατοχικού καθεστώτος.
4) Σε ποιους απευθύνεστε, ποιο είναι το «target group» σας;
Σε όλους και όλες που τους ενδιαφέρουν οι απόψεις μας. Ακόμα και αυτούς που διαφωνούν μαζί μας. Παρόλο όμως τις όποιες διαφωνίες έχουμε καταφέρει να μας διαβάζουν πολλοί φίλοι και ακόμα περισσότεροι εχθροί …
5) Ποια είναι η ανταπόκριση του κόσμου από της δράσεις σας, από την πρώτη εμφάνισή σας μέχρι τώρα.
Ξεκινήσαμε με διαδικτυακή εμφάνιση το 2007 και στην πορεία καταλήξαμε να έχουμε αναγνώστες και φίλους σε σχολές σχολεία και χώρους εργασίας, στην συνέχεια χτίστηκε μια συνεργασία με αυτόνομες ομάδες σε Ελλάδα και Κύπρο που πήρε μορφή σε πορείες και παρεμβάσεις. Πολλές καθεστωτικές εφημερίδες έχουν αναφερθεί στην συντακτική μας ομάδα γεγονός που δείχνει ότι ενοχλούμε τους εξουσιαστές, ενώ από την άλλη οι προσωπικές ζωντανές συναντήσεις είναι δεκάδες κυριολεκτικά και μάλιστα σε διαφορετικά σημεία της χώρας. Συνεχίζουμε να υπάρχουμε προς απογοήτευση πολλών …
6) Στο blog σας εμφανίζεται συστηματικά μια αριστερή ή αναρχική ακόμα, ρίζα του Εθνικισμού αλλά και του Εθνικοσοσιαλισμού, νομίζεται πως όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους;
Το να αναλύσουμε εδώ αυτές τις λέξεις και τις έννοιες είναι κουραστικό για όλους, άλλοι μας ονομάζουν «αναρχοφασίστες» άλλοι «φαιοκόκκινους εθνικομπολσεβίκους» και άλλοι «νεοναζί». Δεν μας απασχολεί στο ελάχιστο η όποια κριτική ή λεξιμαγεία. Για όσους έχουν απορίες ή ερωτήσεις στο επίσημο ιστολόγιο υπάρχει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια ηλεκτρονική διεύθυνση. Μπορούν να μας καλέσουν ή να επικοινωνήσουν και θα είμαστε ξεκάθαροι όπως πάντα. Πράγματι σε 1800 αναρτήσεις έχουμε προβάλλει κυρίως την «σοσιαλιστική» ή «αριστερή» έκφραση του Εθνικοσοσιαλισμού / Φασισμού αλλά και άλλες «ορθόδοξες» απόψεις που μπορεί ακόμα και να διαφωνούμε σε κάποιες από αυτές.
7) Τι είναι για σένα ο Εθνικοσοσιαλισμός - Εθνικισμός;
Οι συνειδητοποιημένοι Εθνικιστές συνήθως καταλήγουν να δηλώνουν Εθνικοσοσιαλιστές. Για εμάς ο Ελληνικός Εθνικοσοσιαλισμός, δεν είναι κάποιες αφίσες των Waffen SS και μια φετιχιστική αντίληψη των πραγμάτων, που σήμερα είναι «μόδα», αλλά η διερεύνηση της ιδεολογίας που άφησε κληρονομιά η αθάνατη Σπάρτη και ο Λυκούργος, ο μεγάλος Δάσκαλος Πλήθων Γεμιστός και πολλοί άλλοι μέσα στους αιώνες και τους χρόνους που πέρασαν.
8) Επανέρχομαι στην παραπάνω ερώτησή μου, για το που αποσκοπεί η δράση σας καθώς βλέπω στο blog σας πάλι μια αντικρατική και αντικοινοβουλευτική διάθεση, αλήθεια δεν σκοπεύετε κάποια στιγμή οι ιδέες σας να κυριαρχήσουν;
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι μια μέρα οι Ιδέες της Ευρώπης θα νικήσουν το σκότος του καπιταλιστικού Ιουδαισμού και των χρηματοπιστωτικών ορδών. Η δράση και η όποια αναφορά μας έχει πολλαπλούς στόχους και σκοπούς αλλά σε συντομία εμπεριέχεται στις λέξεις που αποτελούν τον προσωπικό μας κωδικό «Οι τοίχοι έπεσαν οι καρδιές όμως Όχι!»
9) Τι έχετε να πείτε για την μέχρι τώρα ενδοκοινοβουλευτική πορεία της Χρυσής Αυγής;
Ειλικρινά όλοι όσοι είναι αυτόνομοι / ανένταχτοι ή μέλη της συντακτικής μας ομάδας δεν περίμεναν κάτι το διαφορετικό από αυτό το κόμμα. Κάποια πρόσωπα έχουν απροκάλυπτες φιλοδοξίες και ο σκοπός της ζωής τους δεν ήταν φυσικά η ρήξη με το καθεστώς ή με τον κοινοβουλευτισμό, όπως περίμεναν κάποιοι αλλά η προσωπική τους προβολή και επιβεβαίωση. Ενώ λοιπόν, σαφέστατα, υπάρχει μια λαϊκή βάση χιλιάδων ανθρώπων που τους στηρίζει σήμερα, ακόμα και σε παραδοσιακές αριστερές περιοχές, όπου υπάρχουν ...δικοί τους, π.χ. Νίκαια, Κοκκινιά, Κερατσίνι - ανάμεσα τους πρώην μέλη του ΚΚΕ, εγγόνια κομμουνιστών του ΕΛΑΣ, καθώς και πιτσιρικάδες «αναρχικοί», αυτό που επηρεάζει την όποια πολιτική τους παρουσία είναι ότι ο «ρυθμός» που δίνει πρώτα ο Μιχαλολιάκος μετά ο Παναγιώταρος και στο τέλος ο Κασιδιάρης με τον Παππά.
Αυτοί οι κύριοι, οι οποίοι και οι 4 για εμάς θεωρούνται αντιφασίστες ακροδεξιοί ή ακόμα και γραφικοί αντικομμουνιστές, με αισθητική του ’50, σε καμιά περίπτωση δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστές ή ριζοσπάστες Εθνικιστές, διότι πολύ απλά, ποτέ δεν υπήρξαν κάτι τέτοιο. Όταν ο Παναγιώταρος μιλάει για «ναζιστικές αηδίες», όταν ο Κασιδιάρης αναφέρει σε τηλεοπτικές εκπομπές τις κατοχικές δυνάμεις της ΔΙΑΣ και των ΜΑΤ ως «τα παιδιά που έπαθαν αυτό και το άλλο», όταν ο Μιχαλολιάκος διατηρεί τον ίδιο ξύλινο λόγο από την δεκαετία του ’90 και αρέσκεται στο να φιλάει δημοσίως το χέρι της Μπακογιάννη ή δίνει το χέρι στον ατζέντη Ψινάκη και άλλα πολλά που χρειάζονται ολόκληροι τόμοι για να τα γράψουμε τότε οι απαντήσεις είναι δεδομένες. Ξέρω ότι θα ενοχληθούν κάποιοι «οπαδοί» από αυτή την αναφορά αλλά αν «ζυγίσουμε» τα αρνητικά του εν λόγω κόμματος με τα θετικά τα πρώτα θα δείξουν μεγαλύτερο βάρος.
Ήδη τα ποσοστά τους - στα οποία δίνουν τεράστια σημασία πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα αστικά κόμματα - θα είναι μικρότερα από αυτά που περιμένουν ενώ είναι διάχυτη η εντύπωση ότι κούρασαν ακόμα και αυτούς που τους χειροκροτούσαν σε κάθε τους κίνηση παρόλο που πολλές φορές αυτές έχουν να κάνουν με ένα αυτιστικό και αστείο επικοινωνιακό «προφίλ». Η σημερινή τους παρουσία τόσο στην βουλή όσο και στην κοινωνία είναι ο επίλογος σε μια κατάσταση που εδώ και χρόνια έχει γίνει γνωστή, ότι το εν λόγω κόμμα και η σημερινή του ηγεσία είχε πάντα ως στόχο να δυσφημιστεί η Εθνικιστική Ιδέα στην Ελλάδα.
10) Ποια η γνώμη σας για την ακροδεξιά; Έχει κάποια σχέση με τα πιστεύω σας; Την θεωρείται συγγενικό χώρο;
Ουδέποτε θεωρήσαμε την ακροδεξιά συγγενικό χώρο. Διαχρονικά η αστική ακροδεξιά υπήρξε εχθρός των Εθνικοσοσιαλιστών / Εθνικιστών και έστειλε τους Συναγωνιστές μας στις εξορίες και στις φυλακές αλλά και κάποιες φορές στα εκτελεστικά αποσπάσματα. Πόλεμος λοιπόν με την αστική αντιφασιστική ακροδεξιά σήμερα, αύριο και πάντα!
11) Κάποτε πατρίδα τον Κομμουνιστών ήταν η ΕΣΣΔ, για εσάς σήμερα, ως αυτόνομοι εθνικιστές - εθνικοσοσιαλιστές, υπάρχει μια τέτοια ιδεολογική πατρίδα;
Πατρίδα μας είναι κάθε έδαφος που το προασπίζονται οι άνθρωποι της Ευρώπης αλλά και όσοι αντιστέκονται στον Διεθνή Σιωνισμό.
12) Ήσαστε η πρώτη, γνωστή τουλάχιστον, Αυτόνομη Εθνικιστική ομάδα στην Ελλάδα, βλέπεις της υπόλοιπες ομάδες ως ...θυγατρικές;
Και όμως δεν είμαστε η πρώτη αυτόνομη ομάδα. Αρκετά παλιά η συντακτική ομάδα του περιοδικού «Αντίδοτο» που υπήρξε ένα κομβικό σημείο αναφοράς για την γέννηση της «εθνικιστικής αριστεράς» στην χώρα μας είχε δημιουργήσει αυτόνομες ομάδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στην πρόσφατη ιστορία του «χώρου», οι Εθνικοσοσιαλιστές skinheads του ελληνικού παραρτήματος του Blood and Honour, από το 2003 και μετά, οπότε και αποχώρησαν από την «Χρυσή Αυγή», έδωσαν το έναυσμα μέσα από τα έντυπα τους για να «ψαχτούν» εκατοντάδες σύντροφοι σε αυτόνομες / ανένταχτες δομές και κινήσεις. Για ποια θυγατρική μιλάς; Δεν είμαστε εταιρεία ούτε δίνουμε γραμμή σε κάποιους. Πράγματι, υπάρχουν αρκετές αυτόνομες ομάδες που επηρεάστηκαν από τον «Μαύρο Κρίνο» και συμφωνούν σε πολλά μαζί μας και τις οποίες και στηρίξαμε με τα ελάχιστα μέσα που είχαμε. Το ίδιο κάνουμε και τώρα, αφού το ενδιαφέρον για την «Εθνικιστική Αυτονομία» μετά την είσοδο της «Χρυσής Αυγής» στην ...«ουλή» των Ελλήνων, αντί να μειώνετε όπως θα περίμεναν κάποιοι … αυξάνεται κατακόρυφα! Απόδειξη αυτού του γεγονότος, η ίδρυση νέων αυτόνομων ομάδων σε Σέρρες, Κέρκυρα, Βόλο και αλλού.
13) Υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να συνεργαστείς με κάποιο κόμμα, στο πλαίσιο της λογικής, να γίνουν οι ιδέες πιο γνωστές;
Ξεκάθαρα όχι, δεν μας εκφράζει κάποιο κόμμα και δεν πιστεύουμε στην λογική των κομμάτων διότι όλα καταλήγουν να είναι στο τέλος «βαλβίδες ασφαλείας» του συστήματος ή προθάλαμοι για την πλήρη απογοήτευση και αποδυνάμωση των νεολαίων που ασπάζονται διαχρονικά τις εθνικοεπαναστατικές ιδέες.
14) Υπάρχουν φήμες ότι μέλη σας, εμπλέκονται σε δημόσιους προπηλακισμούς βουλευτών, τι έχετε να πείτε περί αυτού; Εγκρίνεται τέτοιες πολιτικές τακτικές;
Έχουμε εμπλακεί τα τελευταία χρόνια σε πολλές καταστάσεις που δεν χρειάζεται να αναφερθούμε σε αυτές λεπτομερώς. Κάθε τι που οδηγεί στην αντίσταση απέναντι στο κατοχικό καθεστώς και τους εκπροσώπους τους είναι θεμιτό μέσο.
15) Σύγχρονη Ελλάδα, κρίση, ΑΟΖ, πολιτική, κοινωνία, τη γνώμη σας.
α. Είμαστε υπό κατοχή με κύρια ευθύνη των ελληνόφωνων της χώρας που ψήφιζαν όλα αυτά τα χρόνια τα αστικά δημοκρατικά κόμματα
β. Οι εβραίοι τραπεζίτες και τα τσιράκια τους θα αντικαταστήσουν την διεφθαρμένη πολιτική εξουσία με την διεφθαρμένη τραπεζική εξουσία.
γ. Δεν υπάρχει ΑΟΖ και δεν θα υπάρξει και στο μέλλον όσο υπάρχει δημοκρατική κατοχή, τα πάντα έχουν ξεπουληθεί στο Ισραήλ και στην νέα Οθωμανική Τουρκία. Απόδειξη για αυτό η ανοχή των 300 βουλευτών και η σιωπή τους σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια των εξουσιαστών στην εν λόγω περιοχή.
δ. Πολιτική δεν είναι να μαζεύονται κάποιοι σε 4 τοίχους και να λασπολογούν αυτούς που διαφωνούν μαζί τους ή απλά να κουνάνε μια σημαία 1 φορά τον χρόνο, για εμάς πολιτική είναι η αφύπνιση ενός κομματιού της κοινωνίας που έχει μέσα του Λύσσα και Συνείδηση.
ε. Διεφθαρμένη λόγω δημοκρατικής τακτικής. Σήμερα τρώει τις σάρκες της με βουλιμία διότι πολύ απλά έτσι της έμαθαν να κάνει εδώ και 70 χρόνια …
16) Ποια είναι η άποψή σας για τους φερόμενους ως δράστες της ληστείας στο Βελβεντό Κοζάνης και της ενέργειας στον Βόλο αλλά και για τις ... φωτογραφίες τους;
Παρόλο τις όποιες δεδομένες ιδεολογικές διαφωνίες έχουμε με τους εν λόγω νεολαίους του αναρχικού «χώρου» δεν το κρύψαμε τότε και δεν θα το κρύψουμε και στο μέλλον ότι συμφωνούμε απολύτως με την απαλλοτρίωση της τραπεζικής περιουσίας διότι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι τα λεφτά αυτά είναι ο πόνος και η στέρηση του λαού. Χαιρετίζουμε κάθε αντικαθεστωτική ενέργεια που στρέφεται ενάντια στις δυνάμεις κατοχής και στις τραπεζικές αρχές. Φτύνουμε στα μούτρα κάθε ένοπλο φρουρό της σύγχρονης αστικής δημοκρατίας που έβγαλε σε δημόσια θέα φωτογραφίες ξυλοδαρμού και βασανισμού για να στείλει έμμεσα σε ΟΛΟΥΣ όσους αντιστέκονται με κάθε μέσο, ένα «περιστέρι» που έχει ένα χαρτί στα πόδια του που γράφει την λέξη «φόβος» …
Δεν θα τους περάσει, όπως δεν τους πέρασε και στον Βόλο, όπου πρόσφατα 3 Αυτόνομοι Σύντροφοι κατηγορήθηκαν για τον εμπρησμό ενός ΑΤΜ της Τράπεζας Κύπρου και το ανθελληνικό Κράτος, έσπευσε να στήσει ένα «κυνήγι μαγισσών», με στόχο την κοινωνική τους και φυσική τους εξόντωση. Πέρα από το γεγονός, ότι πριν το συμβάν αλλά και μετά, η γνωστή ακροδεξιά έπαιξε έναν ύποπτο ρόλο, οι μπάτσοι αντέγραψαν σκηνοθετικές ικανότητες, αφού εμφάνισαν κάποιες αντίκες και πλαστικά παιχνίδια ως … «οπλοστάσιο», δεν ξεχνάμε επίσης τις κινήσεις των ντόπιων αριστεριστών της Μαγνησίας, όπου ζητούσαν το κεφάλι των 3 Συναγωνιστών με συνοπτικές διαδικασίες και χειροκροτούσαν τις κινήσεις της αστικής δικαιοσύνης!
17) Τι θα προτρέπατε κάποιον νέο Εθνικοσοσιαλιστή - Εθνικιστή ακτιβιστή να κάνει, στην Ελλάδα της κρίσης, για να είναι σωστός απέναντί στην ιδεολογία του;
Να αμφισβητεί τους πάντες και τα πάντα, να είναι δυνατός στο πνεύμα και στο σώμα, να διαβάζει για την πολιτική μας κληρονομιά αλλά και να δημιουργεί την Ιδέα στο μέλλον και κυρίως να μην πέφτει θύμα της αστικής ακροδεξιάς που καπηλεύεται πρόσωπα σύμβολα και ιδέες. Επίσης να δρα ως Λύκος ανάμεσα στα πρόβατα της αστικής δημοκρατίας …
18) Τη έχεις να πεις για τα γεγονότα στην Χαλκιδική;
Άλλη μια πράξη επικυριαρχίας του Σιωνιστικού παράγονται και του Μπόμπολα. Κάθε αντίδραση ενάντια στηνεκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου και την καταστροφή της φύσης είναι καλοδεχούμενη
19) Αφού σε ευχαριστήσω για την συνέντευξη θα ήθελες να προσθέσεις κάτι;
Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου! Αλληλεγγύη - Πίστη - Αυτονομία!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου