Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Winston Churchill: «Μία φορά Έφεδρος, δύο φορές πολίτης»

Ο ταχυδρόμος - έφεδρος Dave Clark
Εορτάστηκε η Ημέρα των Εφέδρων του βρετανικού στρατού, στα πλαίσια της Ημέρας Ενόπλων Δυνάμεων της οποίας οι εορταστικές εκδηλώσεις θα κρατήσουν μια εβδομάδα περίπου. Κατα την διάρκεια της Ημέρας των Εφέδρων οι Βρετανοί Έφεδροι κατάφεραν και καθιέρωσαν να παρουσιάζονται στον χώρο εργασίας τους, στην πολιτική ζωή τους, με την στρατιωτική στολή εκστρατείας τους, έτσι ώστε να δείχνουν στους συναδέλφους τους με αυτόν τον τρόπο τόσο την υπερηφάνεια τους στην συμμετοχή τους στην βρετανική εφεδρεία όσο και τον σημαντικό ρόλο που έχουν οι Βρετανοί Έφεδροι στην συγκρότηση του Βρετανικού Στρατού.


Το βρετανικό Υπουργείο Εθνικής Αμύνης υποστηρίζει και ενισχύει εργοδότες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι: British Airways, Bentley, BT, Google, National Express, Rolls-Royce, Tesco, The AA and Vodafone, BAE Systems, Carillion και Serco να ενισχύουν και να προωθούν την δουλειά των εφέδρων υπαλλήλων τους αλλα και γενικότερα να προωθούν τον θεσμό της Εφεδρείας, με οποιονδήποτε τρόπο, στον χώρο εργασίας τους.

Η Luci Smitheman
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η έφεδρος Luci Smitheman, έφεδρος μηχανικός του Royal Electrical and Mechanical Engineers του βρετανικού στρατού και Senior Personal Assistant στην BAE Systems: «ο πατέρας μου ήταν πεζοναύτης για εννέα χρόνια. Εντάχθηκα στην εφεδρεία του Μηχανικού καθώς είναι ένα Όπλο το οποίο σχετίζεται με το βασικό μου επάγγελμά μου που είναι μηχανικός. Η Εφεδρεία μπορώ να πω πως με βοήθησε να αναπτύξω τις διοικητικές και κριτικές ικανότητές μου αλλα και να έχω ένα χρήσιμο απόθεμα το οποίο μπορώ να χρησιμοποιήσω στην πολιτική μου ζωή, επαγγελματική και μη».

Η πωλήτρια - έφεδρος Kelly Gallagher
Τον καίριο ρόλο της εφεδρείας στις βρετανικές ένοπλες δυνάμεις σημείωσε και ο Βρετανός υπουργός εθνικής άμυνας Michael Fallon σε δήλωσή του σε εκδήλωση που δόθηκε εχτές στο Admiralty House (το Ναυαρχείο) στο Λονδίνο: « Η ημέρα των Εφέδρων είμαι μια σημαντική στιγμή και ευκαιρία για όλους μας να γιορτάσουμε και να εκτιμήσουμε την γενναιότητα, την θυσία και την όλη υπηρεσία που προσφέρουν, στον ελεύθερο χρόνους, οι άνδρες και οι γυναίκες και οι οικογένειές τους, που βρίσκονται στην εφεδρεία, υπερασπιζόμενοι τα συμφέροντα της πατρίδας μας».

Ο οδηγός απορριμματοφόρου - έφεδρος Shayne Leach
Συμπληρώνοντας απο μεριά του ο υπεύθυνος υπουργός εφεδρείας του υπουργείου εθνικής άμυνας, Julian Brazier, αναφέρει: « Ο Winston Churchill είχε πει για την σημαντικότητα της Εφεδρείας και των Εφέδρων λέγοντας: Μία φορά Έφεδρος, δύο φορές πολίτης. Έχοντας αυτό στο μυαλό μου, δηλώνω έντονα την υπερηφάνεια μου ως αρμόδιος υπουργός για τους (Βρετανούς) εφέδρους οι οποίοι αφιερώνουν τον ελεύθερο χρόνο τους στην υπηρεσία και στην υπεράσπιση της πατρίδας».

Ο μηχανικός σιδηροδρόμων - έφεδρος Howard Brown 
Η κτηνίατρος - έφεδρος  Nichola Harrison


Δεν υπάρχουν σχόλια: