Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ VS ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ!



Άμεση ήταν η απάντηση του Νίκου Χατζηνικολάου στις, off the record, δηλώσεις του Βαγγέλη Μειμαράκη περί ''μαφιόζικης, εκβιαστικής και αλήτικης επίθεσης'' που δέχτηκε όπως ισχυρίζεται οκ. Μειμαράκης απο άρθρο της εφ.Real news ο Πρόεδρος της Βουλής απο τον γνωστό δημοσιογράφο και εκδότη της real news.

Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο κ. Μειμαράκης, σε συζήτηση που είχε με κοινοβουλευτικούς συντάκτες φέρεται να είπε πως:'' Λάθος πρόσωπο χτύπησε, όποιος το χτύπησε, για πιθανή αποσταθεροποίηση της χώρας. Μπαίνω στην αρένα για κάποιον που με κατηγορεί με αστήρικτες και γελοίες καταγγελίες,

"Με βγάζουν σε όλα τα κανάλια στο εξωτερικό. Ό,τι κάναμε τόσο καιρό για την ανόρθωση του κύρους της χώρας, εξανεμίστηκε. Μιλάνε για μεγάλη διαφθορά στην Ελλάδα με αναμεμειγμένο τον Πρόεδρο της Βουλής, "Το πολιτικό σύστημα κινείται με διαρροές και με φήμες, και όλα εξαρτώνται απ' την εμπιστοσύνη που έχουμε στις πηγές μας. Δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο ο Νίκος Χατζηνικολάου για να ζητήσει τη γνώμη μου πριν απ' το δημοσίευμα - αυτή είναι η αξιοπιστία του. Και αν δεν ήταν δημοσιογράφος του μεγέθους και του κύρους του Νίκου, δεν θα έδινα καν σημασία. Αφού όμως έχει πάρει το καλαμάκι να μου πιεί το αίμα, τι θα κάνω; Θα τον αφήσω να μου το πιεί;

"Οι λογαριασμοί μου έχουν ελεγχθεί από το ΣΔΟΕ επί ΠΑΣΟΚ κατά το παρελθόν, με αφορμή την υπόθεση των υποβρυχίων - και θα ξαναγίνουν φύλο και φτερό. Τώρα, επειδή ο Νίκος βλέπει πως δεν του βγαίνει, βγάζει παλιές υποθέσεις που έχουν κριθεί και νομικά και πολιτικά. Δεν έχω πρόβλημα. Ας τις βγάλει μία-μία. Και μετά χαράς να βγουν αυτοί οι τύποι σε όλα τα κανάλια, να καταλάβει ο κόσμος ποιοι είναι

Ο Πρόεδρος της Βουλής οφείλει να διαχειριστεί ένα τέτοιο ζήτημα και να το αποπλέξει απ' την κοινοβουλευτική διαδικασία. Είπα στις συναντήσεις μου με τις γραμματείες των κοινοβουλευτικών ομάδων των κομμάτων: Όποιος θέλει ας κάνει πρόταση μομφής. Είναι ελεύθεροι οι βουλευτές να ζητήσουν Εξεταστική Επιτροπή. Εγώ θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να φανεί η αλήθεια. Η αλήθεια είναι ανίκητη, αλλά θέλει το χρόνο της…"

''Δεν βάλλομαι εγώ αλλά ο θεσμός του Προέδρου της Βουλής"

"Ως Πρόεδρος της Βουλής, έχω την στήριξη των αρχηγών. Είμαι ικανοποιημένος από τη στάση του Μαξίμου. Δεν χρειάζεται ανακοίνωση απ' την κυβέρνηση - δεν τη θέλω''.

''Εγώ δεν είμαι για τα σαλόνια αλλά για την αρένα. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί στην αρένα για να λάμψει η αλήθεια. Ξέρω που πάω να δώσω μάχη για αυτό δεν θα με περιορίσει το κουστούμι του Προέδρου, το πετάω αμα λάχει, δεν θα μου περιορίσει τη δική μου μάχη στην αρένα''

Σε αυτές τις δηλώσεις η απάντηση του δημοσιογράφου ήταν η εξής:'' Με έκπληξη και θλίψη πληροφορήθηκα ότι ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης παρουσία δεκάδων δημοσιογράφων εξαπέλυσε προσωπικές απειλές και ύβρεις εναντίον μου, διαπράττοντας πρωτοφανές στα πολιτικά χρονικά ολίσθημα, για το οποίο θα μπορούσα να προσφύγω στη Δικαιοσύνη. Δεν θα το πράξω. Θα συνεχίσω απερίσπαστος τη δημοσιογραφική έρευνα. Δεν πτοούμαι"


 "Οφείλω όμως να επισημάνω ότι από τον πολύπειρο Ευάγγελο Μεϊμαράκη, ιδίως τώρα που φέρει και τον τίτλο του Προέδρου της Βουλής, θα ανέμενα ψύχραιμη και θεσμική αντίδραση. Το μέγα σκάνδαλο, άλλωστε, είναι η συγκάλυψη επί 1,5 και πλέον έτος της καταγγελίας που έφερε στο φως η Real news. Και σε αυτό το σκάνδαλο η απάντηση μπορεί να είναι μόνο μία: πλήρης δικαστικός έλεγχος, με άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και offshore εταιρειών. Αυτός είναι ο δρόμος για να απαντήσει ο Πρόεδρος της Βουλής σε όσους δικαίως ή αδίκως τον κατήγγειλαν και όχι οι ύβρεις και οι απειλές εναντίον μου''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: