Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ, Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ!




Στο κατάμεστο αμφιθέατρο''Μέγας Αλέξανδρος'',  απο σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, ο επιθετικός του ΠΑ.Ο.Κ, Δημήτρης Σαλπιγγίδης, απάντησε με την γνωστή του ευθύτητα και απλότητα που τον χαρακτηρίζει, απάντησε σε ερωτήσεις σπουδαστών πάνω σε ποδοσφαιρικά θέματα που αφορούν στην προσωπική άποψη του γνωστού ποδοσφαιριστή.




Πέρα απο της γνωστές ερωτήσεις του τύπου: ''ποιόν συμπαίκτη του θεωρεί τον καλήτερο'' ή ''Νοιώθει πιο άνετα, ποδοσφαιρικά, στην Εθνική ή τον ΠΑ.Ο.Κ.'' ή και ''Γιατί έβαζε πιο πολλά γκόλ στον ΠΑΟ απο ότι στον ΠΑΟΚ;'', αίσθηση προκάλεσαν οι απαντήσεις του σε ποιό ''αιχμηρά'' ΠΑ.Ο.Κτσίδικα θέματα.

Συγκεκριμένα, σε ερώτηση σπουδαστή αν σκέφτηκε να ασχοληθεί με τα διοικητικά θέματα της ομάδας ο κ. Σαλπιγγίδης ανάφερε πως ''Έχει περάσει απο το μυαλό μου να μην ασχοληθώ με διοικητικά ζητήματα λόγω της καθημερινής αγωνιστικής απασχόλησης που έχω με το ποδόσφαιρο, αν και λόγω φιλοδοφίας ζωής μου έχω το ποτέ μη λές ποτέ''.



Επίσης, δεν δίστασε να δικαιολογήσει την δήλωση του Ετό με την οποία δήλωσε ότι υπάρχει ''αντιπαοκική'' γραμμή στην διαιτησία, λέγοντας πως:'' Όλοι οι ποδοσφαιριστές είναι παθιασμένοι με αυτό που κάνουν και το πιστεύουν. Προσωπικά θα ήθελα να γίνονται λιγότερες αδικίες και λάθη και κυρίως να μην με αδικούν ως αθλητή''.

Όσον αφορά μάλιστα για την πρόσφατη δήλωση Μπουτάρη που πρότεινε για να αποφεύγεται η οπαδική ένταση στην πόλη η κάθε ομάδα να διατηρήσει μόνο το αθλητικό μέρος στο οποίο είναι καλή, δηλαδή ο ΠΑ.Ο.Κ. την ποδοσφαιρική ομάδα μόνο, ο ΗΡΑΚΛΗΣ την ομάδα βόλλει,και ο ΑΡΗΣ την ομάδα μπάσκετ; '' Δεν μου αρέσει σαν η ιδέα η άποψη Μπουτάρη. Ο άθε οπαδός είναι δεμένος συναισθηματικά με την ομάδα του, Ακόμα και στο εξωτερικό αυτή η άποψη δεν θα μπορούσε να ισχύσει''.
Τέλος, για την επιστροφή του στον ΠΑ.Ο.Κ. και το πως νοιώθει για την εχθρότητα που δέχεται απο μερίδα οπαδών του ΠΑ.Ο.Κ, ο ίδιος απάντησε:'' Παρότι γράφτηκαν πολλά για την επιστροφή μου και κάποιοι την θεώρησαν λάθος, εγώ δεν το έχω μετανοιώσει. Έβγαινε απο μέσα μου και ήθελα να το κάνω. Ο διχασμός απο την  επιστροφή μου πλέον προέρχεται απο μιά μικρή μερίδα οπαδών που διακατέχονται απο εγωισμό, εμμονή, εμπάθεια και εχθρότητα προς εμένα προσωπικά. Όταν αγαπάς την ομάδα σου δεν σε απασχολεί ο οποιοσδήποτε παίκτης αλλά θες να σπρώξεις την ομάδα σου στην νίκη. Εγώ κάποτε θα σταματήσω τα παιχνίδια, ο ΠΑ.Ο.Κ θα συνεχίσει να υπάρχει''!




Κλείνοντας αυτή την μικρή συνέντευξη τύπου, σαν ηθικό δίδαγμα προς τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΜΗ ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης τόνισε πως:'' Για να πετύχεις πρέπει να είσαι δυνατός χαρακτύρας, να δουλεύεις και να μην τα παρατάς. Να αντλείς δύναμη απο τον χαρακτήρα σου αλλά και απο τους ανθρώπους που σε στυρίζουν, αυτό σου δίνει δύναμη να αισιοδοξείς''!




Δεν υπάρχουν σχόλια: