Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΒΑΡΙΑ ΚΑΤΣΑΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙΔΗ! (upd)


Ο εθνικοσοσιαλιστικός χαιρετισμός μετά τον νικητήριο γκολ του Κατίδη, που έγινε χτες κατα την διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα Α.Ε.Κ - ΒΕΡΟΙΑ, στον οποίο, μετά απο καιρό η ομάδα της Α.Ε.Κ, κέρδισε με 2-1,  θα είναι ίσως και ο τάφος της ποδοσφαιρικής του καριέρας, καθώς με σκληρή ανακοίνωση η Ε.Π.Ο ανακοινώνει πως:




''Συνεδρίασε εκτάκτως, σήμερα Κυριακή 16 Μαρτίου 2013, η Εκτελεστική Γραμματεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, με αφορμή τον ναζιστικό χαιρετισμό του Γιώργου Κατίδη στον αγώνα ΑΕΚ-Βέροια και αφού εξέτασε όλα τα δεδομένα ομόφωνα αποφάσισε
Η ενέργεια του ποδοσφαιριστή να χαιρετίσει ναζιστικά τους θεατές του αγώνα προκαλεί βάναυσα το κοινό αίσθημα, προσβάλλει βαρύτατα όλα τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας και τραυματίζει τον βαθιά ειρηνικό και ανθρώπινο χαρακτήρα του ποδοσφαίρου. Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία την καταδικάζει απερίφραστα και κατηγορηματικά.
Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της αποφασίζει τον ισόβιο αποκλεισμό του Γιώργου Κατίδη από όλες τις εθνικές ομάδες.
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία προέβλεψε ανάλογα φαινόμενα και έχει ήδη περιλάβει στον τύπο συμβολαίου, που οι ποδοσφαιριστές υπογράφουν με τις ομάδες, αντίστοιχες απαγορεύσεις.
Η Ε.Π.Ο. είναι, επίσης, βέβαιη, πως τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα θα παρέμβουν αποφασιστικά και θα επιβάλλουν τις προβλεπόμενες στον Πειθαρχικό Κώδικα, για το παράπτωμα, ποινές, οι οποίες είναι από τις βαρύτερες στο ποδόσφαιρο και αποτελούν αντιγραφή των ποινών, που η FIFA έχει θεσμοθετήσει για ανάλογες περιπτώσεις.
Τέλος, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία θα λάβει όλα τα πρόσφορα μέτρα για να διαφυλάξει τον ειρηνικό χαρακτήρα του ποδοσφαίρου, και να προωθήσει τις αξίες της αλληλεγγύης, της συνεργασίας και του σεβασμού που αυτό πρεσβεύει''.



Να ήταν όμως μόνο αυτό! Αμέσως μετά το συμβάν, η ORIGINAL, ο μεγαλήτερος σύνδεσμος φίλων - οπαδών της Α.Ε.Κ, με επιθετικό τόνο, σε ανακοίνωσή της καλεί την ΠΑΕ ΑΕΚ να:
'' Το ότι ήσουν απλά ένας γελοίος επιδηξίας με φράτζα , ζωγραφιές στο σώμα του και ανωριμότητα κατώτερης και των πιστεύω του, το παραβλέπαμε… και σε καλή μας θέληση το συγχωρούσαμε…
Το να χαιρετάς φασιστικά… ΡΕ ΤΙΠΟΤΕΝΙΕ ΞΕΥΤΙΛΑ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !
Τρίζουν τα κόκκαλα των προγόνων μας , της ίδιας μας της ιστορίας… της προσφυγιάς και των αντιφασιστικών μας αξιών !
Είσαι λίγος και σαν παίχτης και σαν άνθρωπος τελικά !
Πλέον είσαι ανεπιθύμητος και καταζητούμενος ανάμεσά μας !
Τα δάκρυά σου δεν μας πείθουν… οι δικαιολογίες σου το ίδιο !
Οι γερμανοτσολιάδες, οι νενέκοι και οι προσκυνημένοι, όσοι δηλαδή πριν από εσένα χαιρετούσαν με τον ίδιο τρόπο , είχαν και αυτοί δικαιολογίες. Η ιστορία δεν τους ξεχνά !
ΕΜΕΙΣ , Η ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ , ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !
“Διοικούντες”, απο αυτή τη στιγμή το παιδάκι αυτό ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ !
Η ανευθυνότητά σας δεν θα συγχωρεθεί . Πάρτε θέση τώρα !
ΥΓ. Πραγματικά, απο ηλιθιότητα που σε χαρακτηρίζει το έκανες ;
…ή καθοδηγούμενος και καθ` υπόδειξη ;
Σε κάθε περίπτωση και προς κάθε παραλήπτη ΞΕΚΑΘΑΡΑ :
ΣΤΗΝ Α.Ε.Κ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ ΝΑΖΙΣΤΕΣ….
ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΙ !
ΥΓ2. To θέμα αυτό ανήκει στην οικογένεια της ΑΕΚ και ξέρουμε να το διευθετίσουμε μόνοι μας !
Γι αυτό λοιπόν όλοι οι πολιτικάντιδες με τις βαρύγδουπες δηλώσεις τους, ας μας αφήσουν ήσυχους και μακριά απο υποδείξεις . Δεν τις χρειαζόμαστε''.



Ο ίδιος ο κ. Κατίδης σε αναρτήσεις του στο twitter, θέλωντας να δικαιολογίσει την ενέργειά του, αναφέρει πως: ''Δεν σημαίνει κάτι αυτό για μένα. Έδειχνα στην κερκίδα τον Μιχάλη Παυλή και αφιέρωνα το γκολ. Δεν σημαίνει τίποτα απολύτως. Θέλω να χαρώ τη νίκη. Δεν έχουν να κάνουν με μένα αυτά τα πράγματα. Είμαι ποδοσφαιριστής και θέλω να χαρώ την νίκη''.



Ενώ τέλος, ο προπονητής της Α.Ε.Κ και γνωστός για τις αριστερές του θέσεις, Εβαλντ Λίνεν, τόνισε πως: ''δεν έχει την παραμικρή, γαμημένη ιδέα από πολιτική και είμαι πάνω από 100% σίγουρος ότι δεν γνώριζε αυτό που έκανε. Έκλαιγε στα αποδυτήρια. Γνωρίζοντας ένας ποδοσφαιριστής της δικής μου ομάδας, το δικό μου παρελθόν, γνωρίζοντας από που είμαι και ποιας πολιτικής πεποίθησης είμαι και το που ανήκω, μια τέτοια κίνηση θα σήμαινε αυτομάτως ότι θα ήταν και το τελευταίο του ματς με την ΑΕΚ.''

σχόλιο: ''τελικά όντως, όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια!'' Κρίμα!

ΑΝΑΝΕΩΣΗ:
Τον επίλογο αυτής της ιστορίας βάζει και επίσημα ο Γιώργος Κατίδης,α αφού με επιστολή του, θέτει τον εαυτό του εκτός Α.Ε.Κ:

''Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι απόλυτα απαράδεκτος και νιώθω άθλια για όσα προκάλεσα με την άστοχη όσο και βλακώδη ενέργειά μου. Αναφέρομαι στον πανηγυρισμό μου στο νικητήριο γκολ που σημείωσα στο ματς της ΑΕΚ με αντίπαλο την Βέροια με αποτέλεσμα αντί για χαρά να μοιράσω πίκρα και πόνο στον κόσμο της ομάδας αλλά και στα αποδυτήρια και τους συμπαίκτες μου που τιμώ, σέβομαι και αγαπώ όπως και οι ίδιοι μπορούν να επιβεβαιώσουν.

Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνω για δικαιολογίες. Είμαι λάθος. Είμαι αδικαιολόγητος και αυτό που έγινε θα το πληρώσω με πολύ πόνο αφού δεν υπάρχει κάποιος να μην έχει διαπιστώσει ότι παρά τα μόλις 20 χρόνια ζωής μου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω τέλος στην όποια ποδοσφαιρική καριέρα έχω μπροστά μου.

Θέλω κατ’ αρχήν να ζητήσω ειλικρινά και ταπεινά συγνώμη προς την ομάδα μου την ΑΕΚ και τον κόσμο της που προσέβαλλα μη γνωρίζοντας τι ακριβώς έκανα στον πανηγυρισμό μου. Το ότι δεν γνώριζα δεν αποτελεί δικαιολογία. Ούτε το νεαρό της ηλικίας μου. Επαναλαμβάνω ότι είμαι απόλυτα απαράδεκτος και ο κόσμος της ΑΕΚ έχει απόλυτο δίκιο να αντιδράει κατ’ αυτόν τον τρόπο. Εκανα ένα μεγάλο λάθος και θα το πληρώνω για πάντα. Όμως η ευθύνη του λάθους μου δεν μπορεί να βαραίνει άλλον εκτός από εμένα και μ’ αυτό εννοώ πως η ομάδα μου, η ΑΕΚ, την ιστορία της οποία προσέβαλλα με την απαράδεκτη και ηλίθια ενέργειά μου δεν έχει καμία ευθύνη. Εγώ έκανα το λάθος, εγώ θα το πληρώσω. Η ΑΕΚ δεν έχει καμία ευθύνη!


Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου εκτός ομάδας διότι κατάλαβα πως προσέβαλλα την ιστορία του συλλόγου και τον κόσμο με τον χειρότερο τρόπο και το γεγονός ότι έκανα βλακεία δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ενέργειά μου. Όπως μου έχουν πει: η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και αυτό ισχύει στην περίπτωσή μου και στον τρόπο που πανηγύρισα. Δυστυχώς δεν μπορώ να φέρω πίσω τον χρόνο και να διορθώσω τα αδιόρθωτα. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε νεοναζιστής και ούτε ρατσιστής αφού έχω ετεροθαλή αδερφό από το Πουέρτο Ρίκο, ενώ η οικογένειά μου είναι όλοι από τον Πόντο και έχει βιώσει με τον χειρότερο τρόπο τον ρατσισμό!

Θέλω επίσης να επισημάνω ότι αντιλαμβάνομαι απόλυτα το σκεπτικό της απόφασης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στην οποία και οφείλω μία τεράστια συγνώμη για τη θέση στην οποία την έφερα…

Ολοκληρώνοντας θέλω να ζητήσω (και) δημόσια συγνώμη στη μητέρα μου και σε όλα τα μέλη της οικογένειάς μου για όσα βιώνει λόγω της βλακώδης, λανθασμένης ενέργειάς μου''



Δεν υπάρχουν σχόλια: