Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Παλμύρα: Οι τελευταίες στιγμές ενός ήρωα


«Αξιωματικός: Κέντρο από..., Κέντρο από..., Είμαι σε κίνδυνο, επαναλαμβάνω είμαι σε κίνδυνο.

Κέντρο: Επανάλαβε και επιβεβαίωσε.

 Αξιωματικός: Με έχουν εντοπίσει, μου ρίχνουν από παντού, είμαι στόχος. Αίτημα εκκένωσης αμέσως.

Κέντρο: Αίτηση εκκένωσης έτοιμο.

Αξιωματικός: Επείγον, επισπεύστε, έχω ελάχιστα πυρομαχικά, δεν μπορώ να τους κρατήσω για πάρα πολύ ακόμα. Επείγουσα εκκένωση.

Κέντρο: Επιβεβαιώθηκε. Κρατήσετε τους μακριά, να συνεχίσετε να ανταποδίδετε τα πυρά, πηγαίνετε σε ασφαλή θέση, η εναέρια υποστήριξη είναι έτοιμη. Δώσε συντεταγμένες σου.

Αξιωματικός: (Δίνει τις συντεταγμένες.)

Κέντρο: (Επαναλαμβάνει συντεταγμένες.)

Αξιωματικός: Επισπεύστε την εκκένωση, τελειώνουν τα πυρομαχικά, με έχουν περικυκλώσει τα καθάρματα.

Κέντρο: Θα χρειαστούν 12 λεπτά μέχρι την εκκένωση, να επιστρέψετε σε ασφαλή Ζώνη, επαναλαμβάνω επιστροφή σε ασφαλή Ζώνη.

Αξιωματικός: Είναι κοντά, είμαι περικυκλωμένος, αυτό μπορεί να είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι τους αγαπώ πολύ.

Κέντρο: Επιστρέψτε στην πράσινη ζώνη, συνεχίσετε την ανταπόδοση πυρών, η βοήθεια είναι καθ'οδόν, καλύπτεστε από αεροπορική υποστήριξη.

Αξιωματικός: Αδύνατον, είμαι περικυκλωμένος. Είναι πολλά αυτά τα καθάρματα.

Κέντρο: Σε 10 λεπτά επιστρέψετε στην πράσινη ζώνη.

Αξιωματικός: Δεν μπορώ, είναι γύρω μου και με έχουν εγκλωβίσει. Επείγον, βιαστείτε.

Κέντρο: Μετακινηθείτε προς την πράσινη ζώνη, επιστρέψτε στην πράσινη ζώνη.

Αξιωματικός: Έφθασαν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή στις συντεταγμένες μου τώρα. Επείγον, βιαστείτε, αυτό είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι τους αγαπώ και ότι έχασα τη ζωή μου πολεμώντας για την πατρίδα μου.

Κέντρο: Δεν είστε εντός της πράσινης ζώνης.

Αξιωματικός: Επείγον, είμαι περικυκλωμένος. Βρίσκονται εντός, δεν θέλω να με πάρουν και να με διαπομπέυσουν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, θα διαπομπεύσουν εμένα και την στολή μου. Θέλω να πεθάνω με αξιοπρέπεια και να πάρω όλα αυτά τα καθάρματα μαζί μου. Παρακαλώ τελευταία μου επιθυμία, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή επί των συντεταγμένων, ειδάλλως θα με σκοτώσουν.

Κέντρο: Επιβεβαιώστε το αίτημά σας.

Αξιωματικός: (Επιβεβαιώνει και ξαναδίνει τις συντεταγμένες της θέσης του.)

Κέντρο: Διαταγή αεροπορικής επιδρομής στις ακόλουθες συντεταγμένες.

Αυτή είναι η γεμάτη ένταση συνομιλία του ηρωικού Ρώσου καταδρομέα, ο οποίος στα μεσα του Μαρτίου σκοτώθηκε κατα την διάρκεια αποστολής κατάδειξης στόχων στην πολεμική αεροπορία, κατα την διάρκεια των μαχών για την ανακατάληψη της Παλμύρας. Φιλοτζιχαντιστικός λογαριασμός στο twitter ανέβασε την παραπάνω συνομιλία μαζί με την παραπάνω φωτογραφία που ισχυρίζεται οτι την βρήκε στα υλικά του ηρωικού Ρώσου ειδικοδυναμίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: