Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Victory Forge: 4 μέρες - 3 νύχτες εκπαίδευσης για τους Αμερικανούς εφέδρους


Απο της 9 - 12 Φεβρουαρίου στο  Fort Jackson της Νότιας Καρολίνας και για 4 μέρες και 3 νύχτες, έφεδροι στρατιώτες και στελέχη του Λόχου C του 1ου Τάγματος του 61ου Συντάγματος Πεζικού έφτασαν στα φυσικά και στα ψυχολογικά τους όρια καθώς ολοκλήρωσαν, με την άσκηση Victory Forge, το πρώτο στάδιο εκπαίδευσής τους στα αντικείμενα μάχης πεζικού, πριν προχωρήσουν στην εκπαίδευσή τους σε κάποια ειδικότητα σε συνθήκες υπο του μηδενος.

Η άσκηση είναι υποχρεωτικό πέρασμα για όσες και όσους θέλουν να ενταχθούν στην αμερικανική εφεδρεία και εξετάζονται βασικά αντικείμενα μάχη πεζικού όπως προσανατολισμός, θέσεις μάχης, πυρ και κίνηση, περίπολα κ.α.

Αμερικανός εκπαιδευόμενος έφεδρος ο οποίος καλύπτει συναδέλφους του οι οποίοι κατασκευάζουν θέσεις μάχης
Κατα την διάρκεια της άσκησης οι έφεδροι εξετάζονται σε αντικείμενα που αφορούν της πρώτες βοήθειες μάχης, την εξασφάλιση σωστής θέσεις μάχης έως και τις βασικές αρχές των ενεργειών αμέσου αντιδράσεως ενός περιπόλου. Η άσκηση δυσκολεύει ακόμα περισσότερο για τους Αμερικανούς έφεδρους αν προστεθεί και το κρύο και οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στο  Fort Jackson εκείνη την περίοδο.

«Είχα έρθει τον Μάιο, αλλα ένας τραυματισμός μου κατα την διάρκεια της άσκησης με έκανε να αποχωρήσω πρόωρα. όμως ξαναγύρισα τώρα και το πέρασα. Αυτή την φορά εκτος του ότι είναι άλλη μονάδα και έπρεπε να ξαναγνωριστούμε όλοι, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε και τις σκληρές καιρικές συνθήκες. Η παραίτηση δεν ήταν επιλογή μου ποτέ. Ήθελα να γίνω το πρότυπο ζωης του μικρού μου αδελφού» αναφέρει ο έφεδρος Marshan Brown τόσο για την άσκηση, όσο και για τους λόγους που εντάχθηκε στην εφεδρεία του αμερικανικού στρατού.

«Ο σύζυγός μου είναι στρατιωτικός και ήθελα και εγώ να ενταχθώ και για αυτό μπήκα στην εφεδρεία του στρατού.  Έχω μάθει πολλά απ το πως να ζώ στην φύση έως στο να μην αφήνω το όπλο μου όπου ναναι που τριγύρω! Εκτός από το τσουχτερό κρύο, το βρήκα αρκετά επικοδομητική και αρκετά διασκεδαστική δραστηριότητα» ανέφερε η έφεδρος  Melissa Stamey.



Η εκπαιδευόμενη έφεδρος Melissa Stamey η οποία επιδιορθώνει την θέση μάχη της η οποία είχε προηγουμένως καταρρεύσει! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: