Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Όταν ένας πεζοναύτης εκπληρώνει μια υπόσχεση που έχει δώσει σε έναν νεκρό αντίπαλο


«Λέγομαι Marvin Strombo και ήμουν δεκανέας με ειδικότητα ακροβολιστής στο σώμα τον πεζοναυτών και συγκεκριμένα στο 6ο Σύνταγμα της 2ης μεραρχίας πεζοναυτών. Κατα την μάχη της Σαιπάν τον Ιούνιο του 1944 αποκόπηκα απο την ομάδα μου. Κατα την επιστροφή μου στο τελευταίο σημείο ανασυγκροτήσεως της ομάδας μου εντόπισα πεσμένο στο έδαφος έναν νεαρό Ιάπωνα στρατιώτη. Καθώς τον πλησίασα ειδα ότι ήταν πεσμένος απο την μεριά της καρδιάς και κρατούσε στο στήθος του μια Ιαπωνική αημαία. Η αλήθεια είναι οτι αυτό με συγκίνησε και σκέφτηκα να τον αφήσω αλλα φοβήθηκα μήπως περάσει κανεις και το αρπάξει. Έτσι έδωσα μια υπόσχεση στον νεκρό αντίπαλό μου, θα παρω τη σημαιά αλλα θα την μεταφέρω σε κάποιον συγγενή του. Αυτή την υπόσχεση ήρθα να εκπληρώσω σήμερα».


Αυτή ήταν μια μικρή παρουσίαση του ηλικιωμένου βετεράνου του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και πεζοναύτη, Marvin Strombo, ο οποίος σε μια λιτή και συγκινησιακά φορτισμένη τελετή στην πόλη Higashishirakawa της Ιαπωνίας το περασμένο , εκπλήρωσε την υπόσχεσή του. Ο νεκρός Ιάπωνας λεγόταν Sadao Yasue. Την σημαία την έλαβε ο μικρότερος αδελφός του, κ. Tatsuya.


«Η τελευταία συνατηση που είχα με τον μεγάλο μου αδελφό ήταν στην τελευταία του άδεια, όπου με ανακοίνωσε οτι θα έφευγε για καποιο νησί του Ειρηνικού. Τότε του έδωσα την σημαία στην οποία ειναι γραμμένες αφιερώσεις απο συγγενείς και γείτονες για καλή τύχη, νίκη και καλή επιστροφή. Με αυτή την τελετή σήμερα νοιώθω οτι μετα απο πολλά χρόνια, ο Sadao επεστρεψε» σημείωσε απο την πλευρά του ο κ. Tatsuya.


Δεν υπάρχουν σχόλια: