Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Οι Χριστιανές της Συρίας που πολεμάνε εναντίων του ISIS


Η Βαβυλωνία είναι μια 36χρονη χριστιανή Σύρια κομμώτρια η οποία ο πόλεμος που μαίνεται στην χώρα της την έσπρωξε, μετά και απο την παρότρυνση του άνδρα της, όπως παραδέχεται στην μικρή συνέντευξη που έδωσε στο Γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων, να συμμετάσχει ως εθελόντρια στο Τάγμα της γυναικείας χριστιανικής πολιτοφυλακής η οποία συγκροτήθηκε στην  στην επαρχία Hasakeh. Στα πρότυπα του γυναικείο κουρδικού γυναικείου τάγματος.

Η Βαβυλωνία μητέρα δύο παιδιών, λόγω της εθελοντικής της στρατολόγησης υποχρεώθηκε να αφήσει πίσω της τα παιδιά της για να πολεμήσει το Ισλαμικό Κράτος. δεν έχει όμως μετανοιώσει για αυτό καθώς πιστεύει πως η μάχη που δίνει κατά των τζιχαντιστών του ISIS, θα κάνει το μέλλον ασφαλές για τα παιδιά της.

«Μου λείπει ο 9χρονος Limar και η 6χρονη Gabriella μου και ανησυχώ ότι θα πρέπει να είναι πεινασμένα, διψασμένα και να ζούν μέσα στο κρύο. Αλλά προσπαθώ να τους πω ότι αγωνίζομαι για να προστατεύσω το μέλλον τους. Είμαι μια πιστή Χριστιανή και το να σκεφτόμαι τα παιδιά μου με κάνει πιο δυνατή και πιο αποφασισμένη στον αγώνα μου κατά Daesh», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο.


«Καίριο ρόλο στην απόφασή μου να καταταγώ εθελοντικά στον πόλεμο κατά του Daesh ήταν ο άντρας μου ο οποίος ως μαχητής σε αυτόν τον πόλεμο με έπεισε να αφοσιωθώ και εγώ στον αγώνα. Όπως με είχε πει, έπρεπε να δείξω σε όλους πως η θέση της Σύρια δεν είναι στο σπίτι και στα παιδιά μόνο αλλα και στο μέτωπο. Με τέτοια λόγια, ο φόβος έφυγε και είμαι εδώ».

Το Τάγμα εκπαιδεύεται στην πόλη Αl-Qahtaniyeh, επίσης γνωστή ως Kabre Hyore στα Συριακά, και Tirbespi στην κουρδική γλώσσα, σε έναν εγκαταλελειμμένο μύλο με βασική αποστολή την υπεράσπιση και την απελευθέρωση των χριστιανικών περιοχών στην ευρύτερη περιοχή της επαρχίας Hasakeh.

Η πρώτη μεγάλη μεγάλη επιτυχία της μονάδας ήταν όταν μαζί με ένα συνασπισμό κουρδικών, Αραβικών και Χριστιανών μαχητών, ανακατέλαβαν πρόσφατα την στρατηγική πόλη της Al-Hol.

«Πήρα μέρος σε μάχη για πρώτη φορά στην περιοχή Al-Hol, αλλά η ομάδα μου δεν είχε δεχθεί επίθεση από τους τζιχαντιστές», είπε η 18χρονη Λουκία, η οποία εγκατέλειψε τις σπουδές της για να ενταχθεί στην πολιτοφυλακή.


Η αδελφή της συμμετείχε επίσης στην μάχη ενάντια στις επιθυμίες των γονιών της

«Παλεύω με ένα Καλάσνικοφ, αλλά δεν είμαι έτοιμη να γίνω μια άριστη σκοπεύτρια ακόμη» είπε η ντροπαλή έφηβη η οποία φοράει ένα ξύλινο σταυρό γύρω από το λαιμό της και μια μπαντάνα δεμένη γύρω από το κεφάλι της.

Η πόλη Al-Hol βρίσκεται σε ένα βασικό δρομολόγιο μεταξύ Συρίας και το Ιράκ και ήταν η πρώτη μεγάλη νίκη για την μονάδα, η οποία έχει ανακαταλάβει περίπου 200 χωριά τις τελευταίες εβδομάδες.

Έχει λάβει μάλιστα υποστήριξη απο την υπο την ηγεσία των ΗΠΑ συνασπισμό κατά του ISIS. σε όπλα και αεροπορική κάλυψη.



Η Thabirta Samir, 24 χρονών, βοηθά στην  επίβλεψη της εκπαίδευση και εκτιμά ότι περίπου 50 μαχήτριες έχουν αποφοιτήσει μέχρι στιγμής.

«Δούλευα για έναν συριακό πολιτιστικό σύλλογο πρίν τον πόλεμο, αλλά τώρα έχω την ευχαρίστηση που εργάζονται στον στρατιωτικό τομέα. Εγώ δεν φοβάμαι το Daesh, και θα είμαστε παρόντες στις μελλοντικές μάχες εναντίων των τρομοκρατών. Εμείς οι χριστιανοί της Συρίας είμαστε μια πιεσμένη κοινότητα απο πολλούς εδώ και πολλούς αιώνες. Η μνήμη του Sayfo, οι ημέρες των σφαγών του 1915 όπου οι οθωμανικές αρχές σκότωσαν δεκάδες χιλιάδες Χριστιανών στην Τουρκία, Συρία και Ιράν είναι ο οδηγός μας. Ελπιζω να εξαλείψουμε την πιθανότητα μιας νέας σφαγής, όπως εκείνες που διέπραξαν οι Οθωμανοί, όταν προσπάθησαν να σβήσουν χριστιανική και Συριακά μας ταυτότητα» τόνισε η Samir.

Δεν υπάρχουν σχόλια: