Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Ο πρώτος αναπληρωτής διοικητής Βρετανικού σχηματισμού είναι Αμερικανός!


Ο ταξίαρχος Mike Tarsa θα είναι ο πρώτος Αμερικανός αξιωματικός ο οποίος θα διατελέσει αναπληρωτής διοικητής βρετανικού στρατιωτικού σχηματισμού, συγκεκριμένα της 3ης βρετανικής μεραρχίας, στα πλαίσια σύσφιξης των αμερικανικών στρατιωτικών σχέσεων.

Κατα την διάρκεια της τελετής καλωσορίσματος του Αμερικανού ταξίαρχου στην νέα του θέση στο Bulford Camp του Wiltshire ο κ.Tarsa  δήλωσε πως: «Αυτή είναι μια ξεχωριστή τιμή ... φέρω τη στολή του έθνους μου ως μέλος του Στρατού των ΗΠΑ, αλλά τώρα έχω και το προνόμιο να είμαι μέλος του Βρετανικού Στρατού και της 3ης Μεραρχίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Ελπίζω να υπηρετήσω και τους δύο ρόλους μου με μεγάλη διάκριση και είμαι περήφανος που θα βρίσκομαι εδώ στις τάξεις σας».

«Έχουμε το προνόμιο να καλωσορίσουμε τον Mike Tarsa στις τάξεις μας ως τον πρώτο αναπληρωτή διοικητή σε ολόκληρο τον βρετανικό στρατό και μάλιστα Αμερικανό. όσον αφορά τώρα στον τρόπο που θα συνεννοούμαστε θα χρησιμοποιούμαι αναλογίες του Κρίκετ καθώς 1 μίλι για εμάς είναι μεγάλη απόσταση και ο αστεϊσμός ή η ειρωνεία είναι ένα δείγμα αγάπης και όχι ασέβεια σε κάποιον/α και μην ανησυχείς Mike αν δεν μπορείς πάντα να καταλαβαίνεις τους τρόπους μας » τόνισε απο την μεριά του ο διοικητής της Μεραρχίας, Υποστράτηγος Patrick Sanders.

Δεν υπάρχουν σχόλια: