Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Το Summer Challenge της βρετανικής εφεδρείας και οι νέοι Βρετανοί έφεδροι


Ένας οδηγός λεωφορείου, ένας εργάτης, ένας υπάλληλος νοσοκομείου και ένας ηθοποιός είναι τέσσερις απο τους πενήντα νέους εφέδρους του βρετανικού στρατού, οι οποίοι πήραν μέρος στην στρατιωτική άσκηση της βρετανικής εφεδρείας Exercise Summer Challenge, η οποία λαμβάνει μέρος σε όλες τις στρατιωτικές περιφέρειες του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η άσκηση Summer Challenge διέρκησε τέσσερις βδομάδες και αφορούσε τα βασικά στρατιωτικά αντικείμενα που πρέπει να γνωρίζει ένας στρατιώτης όπως: γυμναστική, θέσεις βάλλοντος και χειρισμού, όπλου, υπαίθριας διαβίωσης, παροχής πρώτων βοηθειών μάχης καθώς και τα ήθη και τις αξίες που διέπουν τον βρετανικό στρατό.


«Πραγματικά μου αρέσει η εφεδρεία. Το σώμα μου και όλη μου η φυσική κατάσταση έχει βελτιωθεί και επίσης απέκτησα ένα πιο οργανωτικό πνεύμα. Πραγματικά απόλαυσα την γυμναστική και τις ασκήσεις με το όπλο» δήλωσε για τις εντυπώσεις του απο την άσκηση ο Βρετανός έφεδρος του σώματος των μεταφορών και οδηγός στην πολιτική του ζωή, Bruce Janes.

Ενώ, ο Mark Lewis υπάλληλος νοσοκομείο στην πολιτική του ζωή και πλέον έφεδρος στρατιώτης πεζικού αναφέρει πως: «Οι εργοδότες μου ήταν πολύ υποστηρικτικοί στην επιλογή μου να ενταχθώ στην εφεδρεία. Μάλιστα, μου έδωσαν άδεια άνευ αποδοχών για όσο χρόνο κρατούσε η άσκηση. Όλα τα αντικείμενα της άσκησης μου άρεσαν και μπόρεσα να αντεπεξέλθω σε όλα».


Ο ταγματάρχης στρατολογίας Robert Graham δηλώνει απο την μεριά του: «Η εφεδρεία είναι η ιδανική επιλογή για εκείνους τους ανθρώπους που βρίσκουν τη ζωή του Στρατού ελκυστική, αλλά οι οποίοι δεν είναι σε θέση να αφοσιωθούν σε αυτή ως μόνιμα στελέχη Προσφέρει την ευκαιρία να μάθουν και να αναπτύξουν ένα ευρύ φάσμα πολύτιμων δεξιοτήτων που θα τους βοηθήσουν και στην προσωπική τους ανάπτυξη, ενώ έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν νέους ανθρώπους και να αναπτύξουν την φυσική τους  κατάσταση και αντοχή».



Δεν υπάρχουν σχόλια: