Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Αρχίζουν οι καλοκαιρινές εγγραφες στους παιδικούς σταθμούς της Νεάπολης



Απο την Πέμπτη 25 Ιουλίου, έως και την Παρασκευή 2 Αυγούστου θα διαρκέσουν οι αιτήσεις των εργαζόμενων γυναικών του ιδιωτικού τομέα, των ελεύθερων επαγγελματιών και των ανέργων αλλά και των πατέρων, αν έχουν την αποκλειστική  κηδεμονία, των παιδιών τους στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» που εξασφάλισε ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών και αφορά τη δωρεάν εγγραφή των παιδιών στους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, όπως και στα ΚΔΑΠ (Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών) και ΚΔΑΠμεΑ (Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία).

 Ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών εξασφάλισε συγκεκριμένα, την πιστοποίηση 55 δομών που προσφέρει το πρόγραμμα και στις τέσσερις Δημοτικές Ενότητες (Συκεών, Νεάπολης, Πεύκων, Αγίου Παύλου), όπου προβλέπεται, με τα σημερινά δεδομένα, να φιλοξενηθούν 4.857 παιδιά και 124 άτομα με αναπηρία (συνολικά 4.981) σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης. Για να επιτευχθεί αυτό, οι δημοτικές υπηρεσίες, του δήμου είχαν τεθεί σε κινητοποίηση για την κατάλληλη προετοιμασία των δημοτικών δομών μετά απο εντολή του δημάρχου Νεάπολης - Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη.



«Ο δήμος μας για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται συνεπής στις δεσμεύσεις και την αποστολή του. Λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες κοινωνικές ανάγκες λόγω των συνθηκών οικονομικής κρίσης, φροντίσαμε κι εξασφαλίσαμε και φέτος μεγάλο αριθμό θέσεων, και μάλιστα περισσότερες από πέρσι κατά κάποιες δεκάδες, και είμαστε έτοιμοι να καλύψουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας», δηλώνει ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης, και προσθέτει: «Θέλουμε να ελπίζουμε ότι φέτος δεν θα παρατηρηθούν τα περσινά τραγικά γεγονότα, που λόγω των αδικαιολόγητων περικοπών έμειναν εκτός παιδικών σταθμών περίπου 40.000 παιδιά. Για να γίνει, όμως, αυτό, θα πρέπει η Πολιτεία θα σταθεί απέναντι στο θέμα με υπευθυνότητα κι ευαισθησία, και έστω την τελευταία στιγμή να αυξήσει τον προϋπολογισμό. Τον τρόπο το δείξαμε πέρσι και δικαιωθήκαμε με την αξιοποίηση αναπορρόφητων και λιμναζόντων κονδυλίων. Δεν υπάρχουν περιθώρια πολιτικών μικροεγωισμών και επίδειξης πολιτικής πυγμής, που στο τέλος την πληρώνει η κοινωνία. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρότεινε και πάλι λύσεις και πρέπει να εισακουστούν έγκαιρα», τόνισε σε δήλωσή του ο κ. Δανιηλίδης.

Δικαιολογητικά και απαιτήσεις του προγράμματος
Όπως αναφέρει ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, θα επιστρατεύσει το σύνολο των κοινωνικών του υπηρεσιών, ώστε να βοηθούν οι γονείς στον προέλεγχο των δικαιολογητικών και τη συμπλήρωση των αιτήσεών τους.

«Η διαδικασία φέτος απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή για τη συμπλήρωση των εντύπων. Για την αποφυγή του οποιουδήποτε λάθους που μπορεί να αποτελέσει αιτία τυπικής απόρριψης της αίτησης, τα στελέχη του δήμου μας θα παρέχουν τις υπηρεσίες και τις συμβουλές τους σε οποιονδήποτε το ζητήσει» εξηγεί ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δημήτρης Απατσίδης.

Έτσι, οι δημοτικές υπηρεσίες θα λειτουργούν καθημερινά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ακόμη και το Σαββατοκύριακο, με τους ενδιαφερόμενους να μπορούν να μεταβαίνουν στα παρακάτω σημεία:

• Συμβουλευτικός Σταθμός Συκεών
(Στρ. Σαράφη 1, στο ισόγειο του δημαρχείου, τηλ.: 2313 313151 &117, 162 & 164 & 153)

• Συμβουλευτικός Σταθμός Αγ. Παύλου
(Δημ. κατάστημα Αγ.Παύλου, Ηπείρου 9-11, τηλ.: 2313 300206)

• Συμβουλευτικός Σταθμός Νεάπολης
(Δημ. κατάστημα Νεάπολης, Ελ.Βενιζέλου 125, τηλ.: 2310 671100 -εσωτ. 123, 127, 129, 199).

• Συμβουλευτικός Σταθμός Πεύκων
(δημοτικό κατάστημα Πεύκων, Ειρήνης 19, τηλ.: 2313 502226)

• Γραφείο Αθλητισμού Νεάπολης
(Γήπεδο Στρεμπενιώτη, τηλ.: 2310 671100 -εσωτ. 160)

• Ωδείο Δημοτικής Ενότητας Νεάπολης
(Ελ. Βενιζέλου 72, Νεάπολη, τηλ.: 2310 616710)

• Πολιτιστικό Κέντρο Συκεών
(Κομνηνών 38, Συκιές, τηλ.: 2310 638058)

Μαζί με την «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωσή» τους, όλες οι ενδιαφερόμενες θα υποβάλλουν, πρωτότυπα ή σε αντίγραφα επικυρωμένα (αν υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση ότι είναι γνήσια αντίγραφα απαιτείται το «γνήσιο της υπογραφής»), τα εξής βασικά δικαιολογητικά:

1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου (και άδεια διαμονής για αλλοδαπές μητέρες).

2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (να έχει εκδοθεί εντός τελευταίου τριμήνου και να αποτυπώνει πλήρως την ισχύουσα οικογενειακή κατάσταση).

3. Εκκαθαριστικό σημείωμα ή αντίγραφο αυτού για το οικονομικό έτος 2012 (δηλαδή για εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2011).

4. Αποδεικτικά εργασιακής κατάστασης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του προγράμματος, τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2011 δεν μπορεί να ξεπερνούν τα 30.000€ για μητέρες που έχουν έως 2 παιδιά, τα 35.000€ για μητέρες με 3 ή 4 παιδιά και τα 40.000€ για μητέρες που έχουν από 5 παιδιά και πάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: